Kategoriler

3536723 Turbo Holset Cummins motor turbosu

3536723 Turbo Holset Cummins motor turbosu
3536723 Turbo Holset Cummins motor turbosu 3536723 Turbo Holset Cummins motor turbosu 3536723 Turbo Holset Cummins motor turbosu 3536723 Turbo Holset Cummins motor turbosu 3536723 Turbo Holset Cummins motor turbosu 3536723 Turbo Holset Cummins motor turbosu 3536723 Turbo Holset Cummins motor turbosu
Ürün Kodu: 3536723 Turbocharger Holset Cummins engine قطعة منفصلة
Stok Durumu: Stokta var


SEKTÖRDE 20 YILI AŞKIN TECRÜBE, STOKTAN TESLİM! Komatsu iş makinaları yedek parçaları, Cummins Motor Yedek Parçaları, Isuzu, Yanmar, Mitsubishi, Nissan, Caterpillar motor parçaları, Mitsubishi Safir, Prenses otobüs yedek parçaları, Mitsubishi Greyder Yedek Parçaları Komatsu Contructions Machinery Spare Parts, Cummins Engine Overhaul Spare Parts, Isuzu, Yanmar, Mitsubishi, Nisan, Caterpillar Engine Spare Parts, Mitsubishi Safir - Prenses Bus Spare Parts, Mitsubishi Motor Grader Spare Parts KOMATSU iş makinaları yedek parçaları. Motor, Defransiyel, Hidrolik, Yürüyüş, Şanzıman, Elektrik, Kule Dönüş Sistemi Yedek Parçaları Mitsubishi, Hyundai otobüs yedek parçaları. (Mitsubishi Safir, Prenses, Marathon otobüs Prestij Hyundai AC5450 otobüs mekanik yedek parçaları) Cummins Motor Yedek Parçaları. (Cummins 4BT, 6BT5.9, 6CT8.3, QSC8.3, QSB5.9, QSB6.7, PRO1142-1144, M11 CUMMINS Motor yedek parçaları) Yanmar Motor Yedek Parçaları. (YANMAR 3D92-2, 3TNE84, 3TNV84, 4D92, 4D92E, 4D94E, 4D94LE, 4D98E, 4TNE88, 4TNE84, 4TNE92, 4TNE94, 4TNE98, 4TNE106, 4TNV88, 4TNV94, 4TNV98, 4D106, Motor yedek parçaları) Isuzu Motor Yedek Parçaları (ISUZU 4HK1, 6HK1, 6BG1, 6RB1, 6SD1, 6WG1 ISUZU Motor Yedek parçaları) Mitsubishi Greyder Yedek Parçaları. (MG400, MG500, MG530 Mitsubishi greyder yedek parçaları) Hyundai iş makinaları motor parçaları. (Hyundai 290LC-7, 320LC-7, 360LC-7 HYUNDAI cummins motor yedek parçaları) Hitachi - Kawasaki - Kato - Kobelco - Hidromek - Sumitomo iş makinaları motor yedek parçaları. (Mitsubishi, Cummins, Isuzu ve Nissan UD motor parçaları) Caterpillar iş makinaları motor parçaları. (3066, 320C, 320D, 3406 CATERPILLAR MOTOR YEDEK PARÇALARI)

3536723 Turbo Holset Cummins motor turbosu

FİRMAMIZ, DİZEL ( MAZOTLA ÇALIŞAN) MOTORLAR İÇİN TURBO SATIŞI YAPMAKTADIR.
 
TURBO NASIL ÇALIŞIR;
Turbo motora fazladan soğuk hava vererek motorun performansını artırmaya yarar. Soğuk hava sıcak havadan çok daha yoğundur, bu sebeple ne kadar çok soğuk hava olursa motorun yanma odasındaki patlama oranı daha fazla olur, turbo sayesinde motordan daha fazla verim alınması sağlanılır.
 
ULUS ITHALAT VE IHRACAT LTD. STI.
Adres: Istoc 19. ada No:31
(İstanbul Toptancılar Çarşısı )
BAGCILAR - ISTANBUL / TURKEY
Tel:  090 212 659 29 10 (pbx)
Fax:  090 212 659 17 69
 
TURBO NEDİR NASIL ÇALIŞIR...
Dizel ve Benzinli Motordan daha fazla güç ve tork verimi alınmasını TURBO sağlar.
Egzoz gazları içindeki atık enerji ile çalışan bir hava pompası olan TURBO, bir türbin çarkı, bir kompresör çarkı ve bu ikisini birbirine bağlayan bir milden ibarettir.
Motordan çıkan basınçlı egzoz gazları, turbonun türbin çarkına yönlendirilir. Göbekteki mil türbinle birlikte dönmeye başlar ve milin diğer ucundaki kompresör çarkını çevirir. Yüksek hızla dönmeye başlayan kompresör çarkı büyük hacimde havayı emerek motorun silindirlerine gönderir.
Yakıt içine püskürtülen her bir yakıt zerreciği, yanmak için gerekli olan oksijeni rahatlıkla bulabilir ve böylece yanma verimliliği de artmış olur.
Turbonun faydasını daha da artırabilmek için “intercooler” (ara soğutucu) diye tabir edilen bir ünite daha ilave edilmiştir. Turbo ünitesinden çıkan havanın sıcaklığı yaklaşık 160ºC’dir. Bu sıcak hava, intercooler’dan geçirilerek soğutulur ve havanın yoğunluğu artırılır.
Böylece silindirlere daha da fazla hava gönderilmiş olur.
Turbo motor kullanımında dikkat edilmesi gereken husus, motorun çalıştırılması ve durdurulması sırasında bir süre rölantide beklenilmesidir.
İlk çalıştırma sırasında motor yağ basıncı istenilen seviyeye çıkıncaya kadar (10 - 20 saniye) rölanti devrinin üzerine çıkmayınız. Vites boş pozisyonda iken gaz pedalına yüklenmeyiniz. Soğuk kış günlerinde bekleme süresini bir miktar daha artırınız.
Uzun bir koşudan sonra, elinizi nabzınıza götürdüğünüzde, nabzınızın hala süratle atmaya devam ettiğini fark edersiniz. Turbo motor için de durum buna benzemektedir. Uzun bir yolculuktan sonra derhal motoru kapatmayınız. Zira motoru durdurduktan sonra dahi turbonun kanatçıkları dönmeye devam eder ve motor yağı ile beslenemediği için hasar görebilir. Bu nedenle uzun ve yüksek tempolu yolculuklardan sonra birkaç dakika motor rölantide çalıştırılmalı ve daha sonra kapatılmalıdır.
 


Benzer Ürünler